BLOG Update

Leuk dat je mijn blogberichtje leest! Ik hoop dat je ook al een of meer van mijn verhalen hebt gelezen.
Je mag me natuurlijk altijd laten weten wat je er van vindt!

Update on life so far:

#1: Aangenomen!

In september 2016 start ik met de PABO opleiding aan de Christelijke Hogeschool in Ede. Ja ja, Tabitha wil basisschool juf worden.. 🙂

Gisteren was ik bij de ‘Experience Day’ op de CHE om alvast de sfeer te proeven. Na een algemene introductie met openingsgebed, begon onze dag. In groepjes mochten we elk een les voor een vak voorbereiden en 15 minuten lesgeven. Meteen de handjes uit de mouwen dus. Op basis daarvan werden we net als in het echt beoordeeld. Het was een leuke en leerzame dag en kan niet wachten om te beginnen met deze studie!

image

#2: TEFAF Maastricht

Deze week ben ik weer terug in m’n oude, vertrouwde Nijmegen. Na 3 weken Groningen was ik nu voor 12 dagen in Maastricht aan het werk op één van de grootste internationale kunstbeurzen ter wereld.

Dit jaar had de TEFAF zo’n 75.000 bezoekers! Die bezoekers lustten overdag vaak een lekker broodje of salade en dat kwam goed uit. Ik stond namelijk bij een heuse ‘Salade & Sandwich Bar’. Hier bedienden we, uiteraard met een brede glimlach, de mensen van allerlei hapjes en drankjes. Goede training voor onze lachspieren, moet ik zeggen 😉

image

Hoewel ik lange dagen maakte met weinig slaap en vrijwel geen pauzes, was het wel leuk werk. De sfeer was goed, zowel op de beurs als tussen collega’s. Zo had JMW Horeca uitzendbureau een aantal appartementen gehuurd waar we met bijna 40 man verbleven. Ik zat in het huisje met 14 personen. We waren ook nog 2 keer naar de sauna onder het complex geweest. Heerlijk! Al met al erg gezellig, maar stiekem ben ik wel blij dat ik weer in mijn eigen kamertje kan slapen.

Wie weet volgend jaar weer!

#3: Storytelling

Voor degenen die mijn zelfgeschreven verhaaltjes lezen: ik probeer elke zondag een nieuw verhaal te posten!
Afgelopen zondag heb ik overgeslagen vanwege werk. Met Pasen zet ik mijn 8ste verhaal erop!

Ik wens jullie allemaal een gezellig Pasen!

❤ Tabi

image

But in all these things we win a sweeping victory through the one who loved us

Geef een reactie

